LinkedIn Adverteren

Met LinkedIn heb je jouw zakelijke doelgroep binnen handbereik. Wil je meer aan jouw branding doen en de naamsbekendheid van jouw bedrijf opbouwen? Wil je voor jouw event een specifieke doelgroep bereiken en naar jouw event trekken? Dan is LinkedIn Adverteren een uitstekende tool om in te zetten. LinkedIn is wereldwijd het grootste zakelijke sociale netwerk, waar Nederland tot de top 3 behoort met miljoenen gebruikers. Met LinkedIn Adverteren kun je jouw doelgroep zeer gericht en effectief bereiken.

Doelen en advertentiemogelijkheden met LinkedIn Adverteren

Met LinkedIn Adverteren kun je verschillende doelen realiseren: branding, leadgeneratie, traffic, voorlichting en sales, waarbij het adverteren vooral voor de eerste twee effectief zijn. Om te adverteren op LinkedIn heb je een bedrijfspagina nodig en een advertentie account. Wanneer alles goed staat ingesteld, kun je op verschillende adverteren:

  • Updates en content sponsoren
  • Display- en tekstadvertenties
  • Dynamische advertenties
  • Inmail advertenties

Specifiek jouw doelgroep selecteren

Het grote voordeel van het adverteren op LinkedIn is dat je heel specifiek jouw doelgroep kan selecteren: functies, titels, branche, bedrijfsgrootte, regio, opleidingsniveau, leeftijd, geslacht, vaardigheden, etc. Vervolgens kun je ook nog bepaalde onderdelen uitsluiten. Door deze doelgroepselectie kun je heel gericht adverteren.

Succesvol adverteren op LinkedIn

Wij hebben de kennis en ervaring in huis om het maximale rendement uit jouw campagnes te halen. Met een overzichtelijke dashboard heb je uitstekend zicht op het bereik, het aantal kliks en het rendement. Wil je meer weten over adverteren op LinkedIn of direct aan de slag? Neem contact op met Richard van Kampen via 0318 – 762 593 of stuur een e-mail naar richard@invictusonlinemarketing.nl.