Klantbeleving is essentieel voor webshops. Een goede klantbeleving zorgt voor meer terugkerende bezoekers en dus ook meer sales. In dit blog kiezen we voor de webshop Coolblue, die klantbeleving als speerpunt heeft.

Wachttherapie

“Yes! Je hebt een pakketje besteld. Je moet alleen nog héél even wachten tot je bestelling bij je is. Maar geen paniek. Wij helpen je deze ondraaglijke uren door met onze wachttherapie”.

Deze bovenstaande citaat is van Coolblue. Op een ludieke wijze wordt het vervelende wachten op het door u gekochte pakketje aangehaald. Bovendien hebben zij enkele tips om het wachten ‘verdraaglijk’ te maken, wat zij wachttherapie noemen: hang een deurhanger op die aangeeft dat u aan het wachten bent. Of kies voor de ‘wachtmuziek’: een fijn deuntje om de tijd te doden.

Wat voor uitpakker ben jij?

Daarnaast bereidt Coolblue u ook al voor op het uitpakken van het pakketje met de onderstaande video.

Waarschijnlijk tovert deze video een glimlach op uw gezicht. U ziet dat Coolblue zorgt voor een optimale klantbeleving. Het zorgt ervoor dat u hoogstwaarschijnlijk terugkeert bij een succesvolle aankoop. Al is het alleen maar om weer wachttherapie te mogen volgen.

 

Richard van Kampen
Online marketeer bij Invictus Online Marketing

Beheerder

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *